Gamedev Academy

Kategorie: Gamedev
Lista życzeń Udostępnij
Udostępnij kurs
Odnośnik strony
Udostępnij w mediach społecznościowych

O kursie

Kurs programowania C# i tworzenia gier w Unity.
Kurs jest również dostępny na platformie Udemy: https://www.udemy.com/course/unity-gamedev-academy/?referralCode=E12A8E4B6EBC90452B44
Nabywając go z powyższego linku, pomagasz Nam tworzyć kolejne, wartościowe kursy, szkolenia i ebooki 😉

Bądźmy szczerzy – ten kurs to petarda 😉

Starałem się przedstawić Wam to, co sam chciałbym wiedzieć, gdy zaczynałem naukę programowania / tworzenia gier.

Ale do sedna… dlaczego ten kurs?

Przede wszystkim praktyka. Kurs zawiera wiele projektów, które będziecie wykonywać samodzielnie, ale nie samemu 😉 Po zapoznaniu się z podstawami programowania i Unity zaczniemy tworzyć proste gry. Czasami będziecie musieli pokombinować, rozwiązać zadania. W przypadku, gdy napotkacie na ścianę… jestem tutaj, by Wam pomóc.

Kontaktujemy się głównie przez discorda.

Z czasem zaczniemy używać Gita i tworzyć wspólnie proste projekty.

Ja głównie pracuje na Pc, cały kurs nagrany jest na Windowsie. Poza tym będziemy tworzyć projekty na mobilki (android) i w pewnym momencie wrzucimy coś na Google Play Store 😉 Ale to za jakiś czas, jak już poznamy solidne podstawy.

Ten kurs to nie tylko obejrzenie lekcji wideo.

Moim zamysłem jest zbudowanie społeczności na discordzie, dzięki czemu poznacie osoby o podobnych pasjach i zainteresowaniach. Razem możemy zbudować fajne rzeczy, a po skończonym kursie… uczymy się dalej 😉

Po drodze będzie wiele zadań i projektów do samodzielnego wykonania. Jeśli nie masz zamiaru ich robić… nie kupuj tego kursu. Bez konkretnej praktyki, nic z tego nie będzie niestety. Nauka programowania to czas spędzony na google i niezłej rozkmince 😉 Ale nic nie bój… razem ogarniemy 😉

Praca własna, discord i jedziemy z tym koksem!

Pokaż więcej

Czego się nauczysz?

  • Programowanie C# [ poziom podstawowy do zaawansowanego ]
  • Obsługi silnika Unity 2022
  • Obsługi Git i GitHub
  • Projekty na komputery i urządzenia mobilne

Zawartość kursu

Podstawy Unity

  • 03:03
  • Ebook
    01:15
  • Newsletter
    01:00
  • 05:55
  • Tworzenie projektu 2D
    01:16
  • Połączenie Visual Studio z Unity
    00:47
  • Ważne info o kursie
  • Layout okien w Unity
    03:18
  • Sceny w Unity
    05:08
  • Okno gry, rozmiar kamery
    02:28
  • Assets
    03:04
  • Parentowanie / Hierarchia obiektów
    08:00
  • Paczki / packages
    03:55
  • Sprites / Order in Layer
    01:40
  • Prefab
    05:29
  • Package Manager
    02:20
  • Asset store
    03:37
  • Sprite Editor / Cięcie grafik
    02:42
  • Sprite – Full Rect
    03:00

Podstawy programowania C# 1

UI – Interfejs Użytkownika

Budowanie gry

Input Manager / Wektory / Fizyka

Projekt Flappy Bird

Podstawy programowania C# 2

Sceny

Animacje, Efekty, Dźwięki

Projekt Arkanoid

RaycastHit2D

Projekt Strzelanka 2D

Git / Github / SourceTree

Projekt Angry Birds

Podstawy programowania C# 3

Projekt Spadające Cyferki

Zapisywanie danych

Particle System

Nowy Input System

UI Toolkit

Oceny i recenzje uczniów

Brak recenzji
Brak recenzji

Want to receive push notifications for all major on-site activities?

Scroll to Top