Gamedev Academy

What Will You Learn?
- Programowanie C# [ poziom podstawowy do zaawansowanego ]
- Obsługi silnika Unity 2022
- Obsługi Git i GitHub
- Projekty na komputery i urządzenia mobilne
Course Content
Podstawy Unity
-
Łączymy się ;)
02:13 -
05:55
-
Tworzenie projektu 2D
01:16 -
Połączenie Visual Studio z Unity
00:47 -
Ważne info o kursie
-
Layout okien w Unity
03:18 -
Sceny w Unity
05:08 -
Okno gry, rozmiar kamery
02:28 -
Assets
03:04 -
Parentowanie / Hierarchia obiektów
08:00 -
Paczki / packages
03:55 -
Sprites / Order in Layer
01:40 -
Prefab
05:29
Podstawy programowania C#
-
Skrypty
06:12 -
Wewnątrz skryptu
05:30 -
Zmiana themes w Visual Studio
02:27 -
Debug.Log()
07:19 -
Typy danych (data types)
06:56 -
Zmienne (variables)
07:34 -
Zmienne lokalne i globalne
04:07 -
this
01:10 -
Typ var
02:05 -
Inkrementacja i dekrementacja
05:27 -
Funkcje
05:00 -
Funkcje z parametrem
02:45 -
Funkcje z return
04:20 -
Przeciążanie funkcji
03:13 -
07:26
-
Instrukcja warunkowa if
09:22 -
Operatory logiczne AND, OR, NOT
05:56 -
GetComponent
12:13 -
Null
03:10 -
Losowa liczba
07:00 -
Rzutowanie typów
04:42 -
Zadania
-
Podstawy programowania 1
UI – Interfejs Użytkownika
-
08:21
-
UI – Rect Transform
04:34 -
05:14
-
UI – Button
05:44 -
Eksport gry na Windows
02:07 -
Zadanie 1
-
Zadanie 2
Projekt aplikacji mobilnej na Android
-
00:58
-
Instalacja modułu Android
04:23 -
UI – Input
08:00 -
Obliczenia ceny
02:57 -
UI – Button onclick listener
03:52 -
Ustawienia do eksportu na Android
03:27 -
Eksport gry na Android
04:31 -
Zadanie 1
Podstawy programowania C# 2
-
Kolejność wywoływania eventów w pętli gry
05:27 -
Vector
07:11 -
Time.deltaTime
04:00 -
Poprawa wydajności podczas mnożenia
02:15 -
Konkatenacja
04:00 -
Tablica
12:01 -
Lista
03:55 -
Pętla foreach
02:02 -
Pętla for
06:46 -
Zadanie 1
-
Pętla while
03:25 -
Właściwości
07:39 -
Zadanie 2
-
Coroutine
04:50 -
Zatrzymywanie i kontynowanie Coroutine
04:50 -
Przełączanie scen
07:43 -
Sprite Editor, dzielenie grafik
02:55 -
Sortowanie tablicy / listy
02:55 -
Zadanie 3 Rzut kostką
01:17
Git / Github / SourceTree
-
02:17
-
02:28
-
Usuwanie repozytorium na GitHub
00:52 -
Git client – Sourcetree
02:11 -
Klonowanie repozytorium
04:11 -
Commit i push do GitHub
03:47 -
Trello – Project Manager
04:14 -
Branche w Git
10:22 -
Merge Git
02:16
Angry Birds project
-
RigidBody2D – Fizyka w grze
02:25 -
Collider 2D
03:05 -
Zmiana prefabów
01:45 -
Pigs container / transform.childCount
04:07 -
OnCollisionEnter2D
03:22 -
Tags
03:19 -
Game Manager / zmiana scen
05:54 -
Scena glowna
04:40 -
UI – Pig Stats
05:57 -
Zapisywanie zmian na GitHub
00:34 -
Player
03:25 -
OnMouseDrag event
03:53 -
OnMouseUp / Wystrzał gracza
05:08 -
Reset gracza po wciśnięciu RMB
02:54 -
Decydowanie kiedy gracz może być poruszany
02:52 -
Ograniczenie ruchu gracza
01:36 -
Line Renderer
06:55 -
Rotacja gracza w kierunku strzału
03:27 -
Player git commit
01:03 -
Zakończenie projektu Angry Birds
02:33 -
Zadanie
Podstawowe elementy strzelanki
-
Git repo z lekcjami
01:35 -
Ruch 2D (Input System)
07:02 -
Ruch 2D za pomocą Rigidbody2D
03:21 -
Skok z Rigidbody2D
10:50 -
Strzelanie pociskami
08:08 -
Dźwięki strzału
02:19 -
Niszczenie obiektów
05:55 -
Zbieranie amunicji
05:07 -
Wyświetlanie graficzne naboi w UI
06:01 -
Przeładowanie magazynka
07:55 -
Podążanie kamery za graczem
06:02 -
Strzelający przeciwnik
10:13 -
Pasek życia gracza UI Slider
09:42 -
Elementy zadające obrażenia
03:24
Podstawy programowania C# 3
-
Enum
06:04 -
Tuple
02:44 -
Struct
07:18 -
Dictionary
06:59 -
Switch
05:52 -
Zmiana szablonu nowego skryptu
02:14 -
Typy wartościowe i referencyjne
05:42 -
Klasa bazowa i pochodna
08:37 -
Klasa abstrakcyjna
04:11 -
Interfejsy
10:01 -
static
04:27 -
Singleton pattern
06:42 -
Strzelanie z Object Pooling
-
namespace / przestrzenie nazw
03:10
Animacje i Efekty
-
Podstawy animacji w Unity
05:08 -
Animacje lokalne
02:01 -
Odwrócenie animacji
02:44 -
Powielanie animacji
04:51 -
Animacja poklatkowa (obrazkowa)
02:34 -
Zadanie: Pulsująca animacja mikstury
00:21 -
Łączenie animacji w kontrolerze
02:37 -
Uruchamianie klipu w kodzie
05:45 -
Wywoływanie animacji poprzez trigger
06:19 -
Zadanie: Dodaj animację przeładowania broni
00:19 -
Blokowanie działań podczas przeładowania broni
03:01
Podstawy programowania C# 4
-
Observer pattern (Events)
08:31 -
Eventy z parametrami
02:20 -
Wyświetlanie panelu po wywołaniu eventa
03:25 -
Typ string
04:15 -
String Builder
04:08 -
Typy wartościowe jako referencyjne – ref
02:25 -
Generics
04:11 -
Tablice dwuwymiarowe
13:13 -
Wymieszanie elementów tablicy
03:20
Student Ratings & Reviews
No Review Yet