Stwórz swoją animację w Avatar / Animation Editor lub użyj animacji z marketplace (adres z id animacji)
W przypadku tworzenia własnej animacji, zapisz ją oraz kliknij Publish to Roblox, aby uzyskać AnimationId
local hum = script.Parent.Humanoid
local animator = hum.Animator
local animation = Instance.new("Animation")
animation.AnimationId = "rbxassetid://14837171422"
wait(4)
local animTrack=animator:LoadAnimation(animation)
animTrack:Play()
Jak używać animacji defaultowych, wbudowanych w Animate Script?
Run | animateScript.run.RunAnim.AnimationId |
Walk | animateScript.walk.WalkAnim.AnimationId |
Jump | animateScript.jump.JumpAnim.AnimationId |
Idle | animateScript.idle.Animation1.AnimationId animateScript.idle.Animation2.AnimationId |
Fall | animateScript.fall.FallAnim.AnimationId |
Swim | animateScript.swim.Swim.AnimationId |
Swim (Idle) | animateScript.swimidle.SwimIdle.AnimationId |
Climb | animateScript.climb.ClimbAnim.AnimationId |
W miejsce animationId wstaw ścieżkę z tabeli powyżej podmieniając animateScript ścieżką do skryptu domyślnego Animacji, np:
local hum = script.Parent.Humanoid
local animator = hum.Animator
local animScript = script.Parent.Animate
local animation = Instance.new("Animation")
animation.AnimationId = "rbxassetid://14837171422"
--animation.AnimationId = animScript.swim.Swim.AnimationId
wait(4)
local animTrack=animator:LoadAnimation(animation)
animTrack:Play()